• 締切済み

英文

「私はまた、あなたと一緒に星を見たい」と英文を作りたいのですが  どんな風に訳したら良いでしょうか?  

• 英語

みんなの回答

noname#175206
noname#175206
回答No.3

いろいろ言えますよ。 I'd like to watch stars with you again sometime. I wish we can watch stars together again sometime. How about watiching stars together again? Let's watch stars together again! Don't you want to watch stars with me again?  ここらで切り上げます。

回答No.2

I want to enjoy watching the stars with you again.

• marbleshit
回答No.1

I want to gaze ( watch) the stars with you again.