• ベストアンサー

英訳お願いいたします!

helloeveryoneの回答

• ベストアンサー
回答No.1

・旅行会社に行ってきたよ。 I went to the travel agency. ・とりあえずフライト時間伝えるね! This is our flight information. ・東京〇日●時発、パリに〇日●時着、帰りはパリ〇日●時発のでいいかな? 帰りがちょっと早いけど‥ Leaving Tokyo on 15th at 9 am, arriving at Paris on 15th at 9 pm. Is it okay to leave Paris on 24th at 9 am? It might be a bit early in the morning though... ・あとは東京〇日●時発、パリ〇日●時発っていうのがあるんだ。 どちらがいいかな? There are another choice; Leaving Tokyo on 15th at 10 am and leaving Paris on 25th at 10 am. 旅行会社の人が今東京〇日●時発のフライトを取ってくれているの。帰りが早いけどあなたがそれで良ければ、彼女にその航空券を取ってもらうね! the agent is trying to get the ticket which is leaving Tokyo on 15th at 9 am. the return flight will be early though, if it is okay for you, i will ask her to book it! 返事待ってます。 Please let me know if it is okay for you! 返信遅くなってごめんね sorry for the late reply.

puumii
質問者

お礼

早速のご回答ありがとうございました。