• ベストアンサー

英語が堪能な方、日本語を英訳していただけないでしょうか。

英語が堪能な方、日本語を英訳していただけないでしょうか。 トラブルのあった海外のショップに対して返信したいのですが・・・・ よろしくお願い致します!! 「 昨日荷物が届きました。 どうやら郵便局の手違いで手元に置いてあったようです。 長い間御心配おかけして大変申し訳ありませんでした。 貴方のお店のパーツを使い始めてから私と母の作品は以前と見違える程変わり、評判も良くなりました。 これからも更新を楽しみにしております。                       」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

The parcel / package arrived yesterday. It seems that the post office kept it by mistake. I am very sorry to have kept you worried so long. The works of my mother's and mine have looked totally different from how they used to look and have enjoyed good reputation since we started using the parts from your store. I am looking forward to your update / your updated version. <注> parcel 小包 package 荷物、輸送物 update 更新 updated version 更新版 場合によっては renewal を更新に使うこともあるかもしれません。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.2

Yesterday your package arrived. It appears that it was held at the post office by mistake. I apologize for causing your concern. Works by my mother and myself have improved greatly since we started using your products, and our reputation has markedly improved. I am looking forward to your new products. 「更新」が現にあるものの改造か、新開発の物を砂州のか分かりませんでしたので、どちらにでも解釈できるようにしました。