• ベストアンサー
  • 困ってます

英訳お願いします!!(メール)

英訳お願いします!!(メール) 外国の友達にアドレス変更のメールを送りたいんですが、 英語が苦手なのでうまく書けません(>_<) 誰か得意な方いましたら、この文章を英訳お願いします!! 『〇〇久しぶり!アドレス変更したので、今度からこっちにメールお願いします。 それと今度手紙を送りたいから、住所を教えてもらえると嬉しいです。 またいつでも日本に遊びに来てね!では』

noname#118623

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700

Hi ○○, It's been a while. I changed my email address so use this new one. I would like to send you a letter, so I would appreciate it if you could give me your mailing address. You can come to Japan whenever you feel like. Take care.

質問者からのお礼

ありがとうございますm(_ _)m

その他の回答 (1)

• 回答No.2

It's been so long. Will you send an email here from now on, because I've changed my adress. And may I have your adress ? I'd like to send you a letter sometime soon. I hope you could come and see me here in Japan. See you !

質問者からのお礼

ありがとうございますm(_ _)m