解決済み

添削お願いします

• 暇なときにでも
  • 質問No.480116
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 25% (1/4)

I think gambling should not be banned. If it is banned, some people living the revenue cannot life.
Certainly there is something dangerous in any point, I think it is not to ban.
As a result that it should be legalized and limit to gamble.
It depends you for gambling to how to use.

文法的に間違いは無いでしょうか。なかったら暗記しようかなと思ってます。
よろしくおねがいします。

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

I think gambling should not be banned.

If it WERE banned, some people RELYING ON the revenue GENERATED FROM GAMBLING WOULD NOT BE ABLE TO MAKE A LIVING.

Certainly, there ARE some dangerS RELATING TO GAMBLING in any point; HOWEVER, I think it SHOULD NOT BE banNED.

As a result, I BELEIVE THAT GAMBLING should be legalized and ALSO SOME limitS SHOULD BE SET TO AVOID ANY DANGEROUS SITUATION TO HAPPEN.

It depends ON you how to PERCEIVE GAMBLING. (これだとこねこの意見になるので、書き換えが必要ね♪)

部分的に修正したわよ♪ これでいいのかなー☆
お礼コメント
benbekoben

お礼率 25% (1/4)

ありがとうございます。
投稿日時 - 2003-02-23 13:52:21
結果を報告する
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。
AIエージェント「あい」

こんにちは。AIエージェントの「あい」です。
あなたの悩みに、OKWAVE 3,500万件のQ&Aを分析して最適な回答をご提案します。

その他の関連するQ&A、テーマをキーワードで探す

キーワードでQ&A、テーマを検索する

ピックアップ

ページ先頭へ