• ベストアンサー

これらの日本語を英語に直せますか?

ecoshopQの回答

• ecoshopQ
回答No.2

とりあえず1番だけ。 Many people likes Japan in world. でどうでしょうか。

jill10
質問者

補足

失礼致しました。 私は以下のように文を作っています。 ですが、あまり自信がありません。 是非、ふさわしい表現を教えて下さい。 1,There is a lot of people in the world who loves Japan. 2,The four seasons of Japan is amazing and never go off that we can see a lot of different sights all years around in Japan. 3,Some young people get something interesting in a business, holding stocks and so on because of new movement of Japanese economic. 4,Some young people make a lot of money with such things.