• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

ebayのinvoice添削をどうかお願いします!

eBayでのやり取りなのですが、英文添削お願いします。 初めて商品が落札され、invoiceへ載せるお礼と、送料の案内、そして、お支払いの催促を作ってみました。ざっくばらんに適切な添削をお願いします。 Dear Sir/Madam, Hello, erwinck. I am k-carrot and the seller of the your bidding item . Thank you for making successful bid for the item . Which shipping method do you prefer SAL or EMS? For SAL costs$12.00 and takes 14-20 days, for EMS costs$26.00 and takes 6-10 days to be delivered. I send a item for you as soon as possible When I confirmed your payment.※ここが一番自信なし Thank you. どうかよろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

和文なしでも以下のように添削できました。ということは少なくとも英文の意味は通じるということです。句読点のちょっとした使い方や冠詞、単語の省略などを含め、ご自身の英文とよく比較してみてください。 Dear Sir/Madam, Hello, erwinck. I am k-carrot, the seller of the item you bid. Thank you for making the successful bid of the item . Which shipping method do you prefer, SAL or EMS? For SAL it costs $12.00 and takes 14-20 days for the delivery, for EMS $26.00 and 6-10 days. I will send the item to you as soon as your payment is confirmed. Thank you.