• ベストアンサー

あなたならどのように言いますか。

birdflewの回答

• birdflew
回答No.6

私なら、こう言います^^ If it's ok with you, I'd rather practice English conversation with a non-Japanese partner. If you don't mind, I'd prefer to practice with students who aren't Japanese. That's got nothing to do with it. What's important is what's inside. That's not relevant. It's the heart that counts. Morning! Time to get up! You're gonna be late if you don't get up now! This is your wake-up call! Get up now, or you're gonna be late! では、全然頑張ってくださいw

rinkul_2
質問者

お礼

いろいろな言い方を教えてくださってありがとうございます。 とても参考になりました。