• 締切済み

英訳

この文の英訳はこれで正しいのでしょうか。 急いでいますのでお願いします。 街にはプロ野球チームの本拠地があります。 There is a professional baseball team's of home ground.

• 英語

みんなの回答

noname#12067
noname#12067
回答No.4

There is pennant chasers' base ground in the town. です。

参考URL:
http://www.excite.co.jp/world/english/
  • goo1203yu
回答No.3

There is a home ground of the professional baseball team. じゃないですか??

• hakkoichiu
回答No.2

We have the headquarter of the professional baseball team and their main stadium in our city.

回答No.1

There is pennant chasers' base ground in the town. エキサイトの翻訳はこう出ましたよ~。