• ベストアンサー

英語に訳してください。

英語に訳してください。 今日は子供の小学校の入学式です。 ほんとうは4月だったのですがコロナの影響で2ヶ月延期になっていました。 学校も少しづつ始まりました。 よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • yuugur
回答No.1

Today is the entrance ceremony for a child's elementary school. It was actually April, but it was postponed for 2 months due to the influence of corona virus. School started little by little.

kikikimaru
質問者

お礼

早速ありがとうございました!

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.2

Today is the day of opening ceremony for our elementary schools. As in other years it was to be held in April, but it has been put off because of the coronavirus. A few at a time, schools are opening.

kikikimaru
質問者

お礼

ありがとうございます!!