• 締切済み

翻訳お願いします 日→英

仮想通貨〇〇の創設者△△氏が××の役員になるための手続きを進めていると発言しましたがこの話は本当ですか?

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

Mr.△△, the founder of the virtual currency 〇〇, announced that he was going ahead with a plan to be on the board of directors of XX. Is it true?