• ベストアンサー

翻訳お願いします 日→英

このコードは問題なく使えました。他の商品のコードは変えられてはいないようでした。この商品だけコードが直前に変えられたということですか?それとも元から違ってたのですか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

We were able to use these codes without trouble. Apparently the codes for other merchandises were not changed. So the code for this item was the only one changed? Or was it different from the beginning?

その他の回答 (1)

回答No.2

This code worked fine. The codes for the other products did not seem to be changed. Does this only mean that the code was changed last time? Or was it different from the beginning? google翻訳もここまで進歩したようです!