解決済み

翻訳お願いします 日→英

• 困ってます
  • 質問No.9609684
  • 気になる数0
  • コメント数0

お礼率 3% (1/29)

このコードは問題なく使えました。他の商品のコードは変えられてはいないようでした。この商品だけコードが直前に変えられたということですか?それとも元から違ってたのですか?

質問者が選んだベストアンサー

• 回答No.1

英語 カテゴリマスター
We were able to use these codes without trouble. Apparently the codes for other merchandises were not changed.

So the code for this item was the only one changed? Or was it different from the beginning?

その他の回答 (全1件)

• 回答No.2

This code worked fine. The codes for the other products did not seem to be changed. Does this only mean that the code was changed last time? Or was it different from the beginning?

google翻訳もここまで進歩したようです!
結果を報告する
このQ&Aにはまだコメントがありません。
あなたの思ったこと、知っていることをここにコメントしてみましょう。