• ベストアンサー

翻訳お願いします 日→英

そんなに慌ててどうした?○○に今まで嘘ついてたことがバレたのがそんなにまずいの?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

Why are you getting so panicky? Is it so awkward for you that ○○ found out you had been lying to him/her all this time?

その他の回答 (1)

回答No.2

What's going on in such a hurry? Is it so bad that I felt that I lied to ○ ○ so far?。