• ベストアンサー

英訳お願いします。

日本では寿屋(サントリー)が1923年に初めてウィスキーを作りました。 [for the first time, Suntory, the former Kotobukiya]を使って 英訳お願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.5

#1です。「日本では」を忘れていました。 In Japan, whisky was made for the first time in 1923 by Suntory, the former Kotobukiya.

Tm19971212
質問者

お礼

ありがとうございます😭

その他の回答 (4)

• koncha108
回答No.4

kotobukiya, the former name of Suntory, brewed wiskey for the time in Japan at 1923.

回答No.3

Kotobukiya Co., the present Suntory Co., brew Japan's first malt whisky in 1923.

• cbm51901
回答No.2

In 1923, Suntory, the former Kotobukiya, made whisky for the first time in Japan.

• SPS700
回答No.1

In 1923 Suntory, the former Kotobukiya, made whisky for the first time,