• ベストアンサー

英語に訳してください

下記の文章です↓ 12月27日から3泊する○○(名前)です。 空港送迎を予約しました。 12月28日の深夜ですが、よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

My name is 〇〇, who plan to stay for three nights starting December 27th, 2017. I would appreciate your limousine service I reserved to and from the air port on the night of the 28th. Thank you.