• ベストアンサー

下記の英文を教えて下さい。お願いします。

到着次第残りの金額を支払います。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#232424
noname#232424
回答No.1

I promise that I will immediately pay the remainder of the money when I receive the goods I ordered. こんな商取引の文章を書くのは初めてですが(笑),まあ,ひどい誤解は受けないでしょう。

その他の回答 (2)

回答No.3

I'll pay the remaining balance upon arrival.

• SPS700
回答No.2

We will remit upon receipt of the remainder of merchandise.