• ベストアンサー

至急。英語にしてくださいm(__)m

至急回答お願いいたしますm(__)m 『寝坊して乗りたかったバスに乗れなくて バス停で途方にくれてたら 目の前に車が一台止まって優しそうなおじさんが "おねぇちゃん大丈夫? 乗せてってやろうか?"って話しかけてきたんだ。 雨降ってたし仕事遅刻したくなかったから おじさん優しそうな人だし、もし変な人だったら蹴り飛ばして逃げればいいと思って 職場まで送ってもらったの(笑) それを笑い話のつもりで職場の人とお母さんに話したら 両方に怒られたの(笑) 怒られてからやっとあれはヤバかったのかもって思ってゾッとして、もうしないって自分に誓ったよw』←を英語にしてくださいm(__)m

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Once I overslept and missed the bus I wanted to take. When I was standing at the bus stop looking lost, a car stopped and a kind-looking man asked if I was alright and if I wanted a ride. It was raining and I did not want to be late for work, and the man looked nice, so I accepted the ride thinking I can kick him if he turned out strange.:D As a joke I told the story to my friend at work and my mother, and I was scolded by both of them. After being scolded I realized that how dangerous it could have been, and swore to myself never to do it again. lol