• ベストアンサー

英訳してください。

日本語と中国語は全然違います。 日本の漢字と中国の漢字は違います。 日本語には漢字の他に、ひらがなやカタカナもあります。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Japanese and Chinese are totally different languages. Kanji used by Japanese are different from those used by (present day) Chinese. Besides Kanji (which are ideograms) the Japanese language makes use of (phonetic writings such as) Hiragana and Katakana.

noneya7
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。参考にさせていただきます。