• 締切済み

英語で

英語で あなたが女優で私は誇りに思うし 私にとって宝物だから私のTwitterにフォローして下さい って教えてください

みんなの回答

回答No.2

I'm proud of you cuz you are pretty good actress and my important person so please follow me on twitter

回答No.1

I am proud that you are an actress and you are my precious person. Would you follow my Twitter?