• 締切済み

【急募】翻訳お願いします。。

ann2000の回答

• ann2000
回答No.1

I look about the civil law of the ○○ professor next. ○ ○ professor is the professor who is considerably famous in △△ University law department life. The famous reason is that a student is hard to get the evaluation that the test is enough for. ○ The ○ professor has a firm "○○ theory like □□ professor. However, the difference with the □□ professor is the point where the evaluation that a student should not write a "○○ theory on a test is not got from. The professor is offended and does not give you an absolutely good evaluation when I write an opinion of student oneself without using a "○○ theory on a test. □ * Like the test of the professor, the student cannot write one's opinion. It is thought that this does not right have "freedom to describe one's opinion". Because I am bound by the opinion of the professor, and the student cannot give one's opinion freely, it may be said that there is not freedom of learning