• 締切済み

英語に翻訳お願い致します

度々質問すみません。 少々長文ではありますが、どうぞ宜しくお願い致します。 ↓↓ 2012年8月24日から大阪にて「ラジオにタッチ」というイベントが行われた。これは、NHK大阪や・ABCラジオなどの在阪6局が共同で開催したものである。前回のイベントは1日限りだったが、今回の第2弾の「ラジオにタッチ」は、8月24日から約4ヶ月にわたって実施された。 在阪6局をまたいで制作される番組や街頭、イベントなどでさまざまなPR活動を行い、ラジオの存在を力強くアピールした。

• 英語

みんなの回答

• umeco51
回答No.1

An event called "Rajio ni tacchi (Touch the radio)" was held in Osaka from 24th August, 2012. It was jointly hosted by six radio stations in Osaka such as NHK Osaka and ABC Radio. The last one was held for only one day but the second "Rajio ni tacchi" continued for four months from 24th August. It showed a strong presence of the radio by PR activities on their programs and street events that were produced by the six stations in Osaka.