• 締切済み

教えてください。

「」内を強調する文になるように( )内の語を用いて全文書きかえてくださいお願いします。 1 He is「the boy」who was born to play soccer. (very)を用いてください。 2 He watched the soccer game 「last Sunday」.(It)で始めてください。 3 「Ken」visited Australia with his family.(It)で始めてください。 この3問お願いします。

• knmya
  • お礼率20% (1/5)
  • 英語

みんなの回答

• oignies
回答No.2

1 He is the very boy who was born to play soccer. 2 It was last Saturday that he watched the soccer game. 3 It was Ken who has visited Australia with his family.

• marbleshit
回答No.1

1. He is the very boy who was born to play soccer. 2. It was last Sunday that he watched the soccer game. 3. It was Ken that visited Australia with his family.

knmya
質問者

お礼

ありがとうございました