英訳お願い!質問文章の要約

このQ&Aのポイント
  • 合格者の氏名が発表された。
  • 私は既に銀行で仕事を与えられた。
  • 書類は秘書によってコピーされ、数分で用意できる。
回答を見る
  • ベストアンサー

英訳お願いします

ご親切な方、英訳お願い致します。 「be動詞+過去分詞」受け身 1合格者の氏名が今日の午後発表された。 2私は既にその銀行で仕事を与えられた。 3それらの書類は今、秘書がコピーしておりますので、数分で用意できます。 4決して酒を口にしてはならない、と父は医者に申し渡されています。 5この10月で両親は結婚して20年になります。 6アダムズ夫人は我が子が無事であることを知って喜んだ。 7彼女は試験の結果に大いに満足であった。 8海へ行くということを聞いて、子供たちは興奮した。 9T氏の支持者たちはT氏が知事に当選しなかったという知らせに失望した。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

1. The names of those who passed the examination were released this afternoon. 2. I have already been given a job at the bank. 3. The photocopies of those papers are being made right now by a secretary, so they will be ready in a few minutes. 4. My father has been told never to drink alcohol by his doctor. 5. My parents will have been married for 20 years this coming October. 6. Mrs. Adams were glad to hear that her child were all right. 7. She was completely satisfied with the test results. 8. The children got excited to hear that they would go to the beach. 9. The supporters of Mr. T were disappointed at the news that he was not elected governor.

drinker325
質問者

お礼

御回答誠に有り難うございます!!<(_ _)>