• ベストアンサー

英訳

下記の訳をお願いします。 パソコンで訳するととても変な日本語になります・・・。 宜しくお願い致します。 When I have exams, I don't like ~ When I get older, I am no looking forward to ~ As far as housework is concerned, I absolutely detest ~ ~の所に自分で記入しなさい。 という問題です。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. When I have exams, I don't like listening tests.試験はリスニングが嫌いだ。 2. When I get older, I am no looking forward to retirement.年を取ったら退職が楽しみだ。 3. As far as housework is concerned, I absolutely detest laundry.家事は洗濯が絶対嫌だ。

deaideaide
質問者

お礼

ありがとうございました。 助かりました。