• 締切済み

恋愛系?の話なんですが英訳お願いします。長文です。

芳乃 裕人(@Yuuto9233)の回答

回答No.1

My ex-boyfriend was working as an AV actor apart from his main job. When I knew that, I said, "If you like me, quit that kind of job." but he said to me, "I told you the truth because I love you. I need the money so if you love me you should understand this job." We talked about money everyday, To him it seemed that I ought to pay every time. I thought if there were just money and sex between us then I was not a girlfriend or even anything, so I stopped contacting him and ended our relationship. He called me yesterday after a long time and asked to meet, but I don't want to see him again.