• ベストアンサー

至急!英語 問題

1佐藤夫人は衣服に多くのお金を使います。 2私をスミスさんに紹介してくださいませんか。 3君の翻訳を山田君のと比較しなさい。 4彼は私の英作文を手伝ってくれた。 5あの山々を見るとスイスを思い出す。 6どうして君は出席したのですか。 7あなたのご家族の方々のことを話して下さい。  8彼は時計をとられた。 9ある人々はしばしば本を友達にたとえる。 10彼は先生に欠席の理由を説明した。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.2

1. Mrs.Sato spends a lot of money on cloths. 2. Won't you introduce me to Mr.Smith? 3. Compare your translation to Yamada's. 4. He helped me to write English compositions. 5. Those montains remind me of Switzerland. 6. What made you to attend? 7. Please tell me about your family. 8. He had his watch stolen. 9. Some people compare books to friends. 10. He explained his absence to the teacher.

drinker325
質問者

お礼

御回答有り難うございます<(_ _)>

その他の回答 (1)

noname#189385
noname#189385
回答No.1

Infoseekマルチ翻訳 http://translation.infoseek.ne.jp/

drinker325
質問者

お礼

御回答有り難うございます<(_ _)>