• ベストアンサー

日本語を英文にしてください

日本語を英文にしていただきたいと思います。お願いします。 どちらの場所もかなり近くなので交通の面では、それほどの差はないとは思います。 秋葉原は乗り換えなしに新宿まで行けるし、新宿から渋谷は僅か3駅ですし。 六本木まではどちらも乗り換えなしに行けます。 パフォーマンスやCDを売るのは渋谷が1番適していると思います。 それを考えると乗り換えなしに渋谷まで行ける三越前の方が、あなたにはいいかもしれません。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • gingles
回答No.4

No.3です 一箇所、日本語訳を読み間違えてしました。訂正します。 You can take the direct train from Akihabara to Shinjyuku. It is only 3 stops to Shibuya from Shinjyuku. You can take the direct train to Roppongi from both locations. Both locations are quite close and I don’t see much differences in traveling. (場所をはっきりさせたかったら、A and B にして地名を入れて、both locations を消してください。日本語訳では場所が書いてないので、どこか分かりにくかったので...念のため) However, Mitsukoshi- mae, where you can take the direct train to Shuibuya could be the best choice for you, for I think Shibuya is the best location to sell CDs and performances.

hippiehippie
質問者

お礼

どうもありがとうございました。大変助かりました。感謝します。

その他の回答 (3)

• gingles
回答No.3

You can take the direct train from Akihabara to Shinjyuku. It is only 3 stops to Shibuya from Shinjyuku. You can take the direct train to Roppongi from both locations. Both locations are quite close and I don’t see much differences in traveling. (場所をはっきりさせたかったら、A and B にして地名を入れて、both locations を消してください。日本語訳では場所が書いてないので、どこか分かりにくかったので...念のため) However, Mitsukoshi- mae, where you can take the direct train, could be the best choice for you, for I think Shibuya is the best location to sell CDs and performances.

質問者

お礼

ご丁寧にありがとうございました。

• SPS700
回答No.2

Either spot is close by so these is not much difference in terms of time to get there by public transportation. You can get from Akihabara to Shinjuku without change of trains, and Shibuya is only three stations away. We can get to Roppongi without train change. I think Shibuya is the most convenient for performances and selling CD's. Come to think of it Mitsukopshimae stop might be best to go directly to Shibuya.     一応こうしておきました。

質問者

お礼

どうもありがとうございました。大変助かりました。感謝します。

回答No.1

I think that there is none of so much differences in respect of traffic since both of the places are quite the neighborhood. Akihabara can go without a change to Shinjuku and Shinjuku to Shibuya is small 3 stations. Both can go without a change up to Roppongi. Shibuya regards selling performance and CD as No. 1 being suitable. Considering it, the direction in Mitsukoshi-mae which can go without a change to Shibuya may say you.

質問者

お礼