• ベストアンサー

日本語を英語にしてください

下記の日本語を英文にしてください。お願いします 私は以前、東京でウィークリーマンションを借りたことがあります。 たぶんあなたを手伝えると思います。 何でも尋ねてみてください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • felice919
回答No.2

I have borrowed weekly mansion(rental apartment) in tokyo before. It is useful for you. Please ask weekly mansion's staff anything.

hippiehippie
質問者

お礼

ありがとうございました。大変助かりました。

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.1

I'm sure I can help you because I used to rent a room of weekly mansion in Tokyo. Please ask me whatever you like. http://eow.alc.co.jp/search?q=%e3%82%a6%e3%82%a3%e3%83%bc%e3%82%af%e3%83%aa%e3%83%bc%e3%83%9e%e3%83%b3%e3%82%b7%e3%83%a7%e3%83%b3

hippiehippie
質問者

お礼

ありがとうございました。大変参考になりました。