• ベストアンサー

英語に訳していただきたいです

あなたの話を聞いてますます行きたくなったわ ビーチか~ 海がすごく綺麗なんだろうな でも私は泳ぐのが苦手だから、風景を存分に満喫したいわ♪ 大分県の別府市は温泉が有名よ 大分市はそんなに都会ではないけど、自然がたくさんあるよ! 私達って地球の反対側にいるのね 何だか想像がつかないわ

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

Your story made me want to go there more than I did:3 Wow, beach! I can imagine how beautiful the sea is. Though I'm not good at swimming, I want to enjoy the scenery out there(^^) Ohita is famous for spas. And it's not so much urbanized but full of wonderful natural resources. We are at the opposite sides of the earth each other. I can hardly imagine!