• 締切済み

英語になおしてください!

日本語を英語に直してください (1)苦しいのは自分だけではないこと を忘れるな (2)自分の行動で他人が迷惑している かもしれないことを忘れるな (3)生きるよりつらいことはない (4)死ぬより怖 いことはない ご協力お願いしますm(__)m

• 英語

みんなの回答

• renkorus
回答No.2

1. Don’t forget you are not the only one suffering. 2. Don’t forget your action may be causing problems to others. 3. There is nothing harder than living. 4. There is nothing more frightening than death. と訳してみました。

• marbleshit
回答No.1

1. Never forget you are not the only one to suffer. 2. Don't forget what you do may cause trouble to other people. 3. There's no such a hard thing as living. 4. There's no such a frightening thing as dying.