• 締切済み

英訳をお願いします

ホテルに泊まったところ、オーバーチャージがあるので返金してもらえる事になったのですが まだ連絡がないのでメールで問い合わせをしたいと思っています。 以下の英訳をお願い出来ますでしょうか。 12月○日から△日に利用させていただいた××と申します。 とても親切で快適に過ごせたのでまた利用したいと思っています。 ところで、オーバーチャージ分を返金していただけるという事でしたが、 それについてのメールが届いていません。 いつごろになるか教えていただけますか?

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

I am ××. I stayed at your hotel from December ○ to △. I was able to spend time comfortably thanks to your hospitality, and I would like to use your hotel again sometime. By the way, you told me that you were going to refund overcharge, but the e-mail about that matter has not reached me yet. Could you tell me when it will come to me?

mushi61q
質問者

お礼

ありがとうございます。助かりました。