• ベストアンサー

英語で何て言えばいいでしょうか?

以下の日本語を英語で言うと何て言えば良いでしょうか? 『たった今日本語であなたが説明してくれたことを英語学習のため私たちに英語で説明してみてくれませんか。』 教えてください よろしくお願いします。 ちなみに自分で考えたものは以下です。 Thank you for your explanation by Japanese. Well, could you show us that in English for helping of our learning English? もっとスマートでわかりやすい表現などありましたら教えてください。 よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

As a sample for us, could you say in English what you just explained in Japanese?     とも。

その他の回答 (2)

• sporespore
回答No.3

For the purpose of learning English, would you please explain it in English for what you said in Japanese?

• cherry77_
回答No.2

for learning purpose, would u explain in english abt what u just did in japanese.