• ベストアンサー

英訳お願いします。

きゃりーぱみゅぱみゅは日本のファッションモデルです。 彼女は東京都出身の19歳です。 高校生のときにモデルを始め、今では「Zipper」「KERA」という雑誌で 活躍しています。 彼女のファッションは「原宿系」と呼ばれ、奇抜なスタイルで いつも話題になります。 しかし、見た目と違って性格は落ち着いています。 私はそんなところが好きです。 最近は歌手もしていて、活動の幅を広げています。 これを英訳していただきたいです。 よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cincinnati
回答No.1

Kyarypamyupamyu is a Japanese fashion model. あるいは(Kyarypamyupamyu is a fashion model in Japan.) She is 19 years old, and born in Tokyo. She started her career as a model from her high school age, and now is enjoying her success in such magazines as Zipper, and KERA. Her fashion is fanciful, and is called Harajyuku-style, giving us popular topics. On the contrary to her look, her temperament is calm. That is why I like her. あるいは(I like such aspect in her.) These days she works as a singer. It seems to me that her career is now covering wider area.

autb-love
質問者

お礼

ありがとうございました。