• ベストアンサー

英訳してくれませんか?

mydoughboyの回答

• ベストアンサー
回答No.1

Everyone thinks I'm single. I don't want them to know I'm married. Please don't tell anyone. 以下は参考まで。 Everyone thinks I'm single, and I want to keep it that way. Please don't tell anyone.

mariebb
質問者

お礼

回答、有難うございました。 助かりました。