• ベストアンサー

英訳のご協力をお願い致します!

mydoughboyの回答

• ベストアンサー
回答No.2

○月○日を11月15日と仮定しています。 Could you let me postpone my first payment until November 15? I'll start working on my payment as soon as possible, but the money transfer might not be completed by 14.

hirorivald
質問者

お礼

参考にさせていただきます!!ご回答ありがとうございました!!!