• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

簡単に和訳をお願いします

Can you track the package and see where it is located. I think it is still in transit from Japan but I dont know who you used to track the package.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

今荷物どこやねん?まだ日本から運搬中とちゃうの?どこ当たったらわかるんかね?