• 締切済み

英訳してください

"お昼ごはんどこに行くか任せるから、決めておいて!" を英語で仲の良い友達に言う場合、どのように言いますか?

• 英語

みんなの回答

回答No.3

Tell me later where to go for lunch. I'll go with you anywhere you like.

• sayshe
回答No.2

I'll leave it to you to decide where to go for lunch.

回答No.1

Make sure to decide where we're going for our lunch. I'll go with you anywhere you like.