• 締切済み

どなたか以下の文を英文に直してください。

簡単な英語で構いません。 ポイ捨てというのは、ゴミ箱などの指定場所以外に、無造作にゴミを捨てることです。 当然町は汚れますし、ゴミを捨てたままでいると、他の人も捨てていいと思い、またポイ捨てをします。 そして次第に積み重なって、あるいは散らかっていって、場合によっては小動物、カラス、猫なども寄ってきます。火事の原因にもなります。

• 英語

みんなの回答

回答No.1

Littering is to be easy, and to throw away garbage any place other than the designation places such as trash boxes. Naturally when the town becomes dirty and keeps throwing away garbage, I think that you may leave other people and litter again. And and I gradually pile up or am in a mess, and a small animal, a crow, the cat come in some cases, too. It causes the fire.