• 締切済み

至急英訳お願いします!

「長い間彷徨い続けてやっとまた巡り合えた。 残された時間がどれだけあるか僕にはわからない、 それでもいつまでもそばにいたいって思うよ。 」 英訳お願いします。

みんなの回答

• IXTYS
回答No.2

こんにちは。  英語の文章には幾通りも訳し方があります。 平叙文といって、お役所の通知のような文章もあれば、相手に切なる思いを伝えたい特別な文章も。 今回のあなたのご依頼は後者であると判断し、日本語の原文に少し加筆してあります。 もし不必要なら削除してお使い下さい。 Dear me sweet. After long rambling around, I could have met you again how. I am not sure how long we have time to share but I do wish to be with you every second forever. With full of love.

• SPS700
回答No.1

After a long wandering we finally met again. I do not know how much time we have left, but I want to be by your side forever.