• ベストアンサー

英語 英訳おねがいします。

1、そのイベントときたらひどいもので、私たちは誰もが参加しなければよかったと思った。 2、もしこれほど暑くなければ、もっと多くの観光客が京都に来るのだが。 3、もし上司に話す機会が彼女に与えられていたら、真実を告げることが出来ただろうに。 4、アメリカから帰国したコウジはアメリカ人であるかのように話をした。 5、万一、そのオファーを引き受けることに決められたら、今月末までに私どもにお電話下さい。

• 59313
  • お礼率18% (25/132)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

1. The event was so awful that we all thought we should not have participated in it. 2. If it were not so hot, more tourists would come to Kyoto. 3. If she had been given the chance to talk to her boss, she could have told him the truth. 4. Koji, who came back home from the United States, spoke as if he were an American. 5. If you should decide to accept the offer, please give us a call by the end of this month.

その他の回答 (1)

noname#189987
noname#189987
回答No.1

1.The event was awful enough to make all of participators(audiences) regret participating. 2.It can be expected to have more visitors in Kyoto if it isn't hot too much like this. 3.She could have told her boss the truth if she had a chance to talk with him/her. 4.Koji talked as if he was an American after he had come back (to Japan). 5.Please call us by the end of this month if this offer is accepted.