• ベストアンサー

英語が得意な方!英訳してください!!

英語が得意な方、、 英訳して頂けると助かります! ↓ 最近仕事でもプライベートでもうまくいかないことが多くて。なんか本当に疲れちゃったよー。 なにもかも全部捨ててあなたの所に行きたい。 一緒に住めたら良いのに。良い時も悪い時も一緒に過ごして、笑ったり泣いたりたまに喧嘩したりして!!小さなことでも幸せに感じれるんだろうなー。 弱音吐いてごめんね。 もうすぐ会えるからそれまで頑張るよ! ↑お願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Both at my work and at home I am facing things that do not move as I wish and I am worn out. I want to drop things and go to your place. I wish I could live with you, through good and bad times, and laughing and crying together. I wonder small things look like big happiness (if I am with you). Pardon my complaining. I will hold out until I see you again.

momo-vvv
質問者

お礼

ありがとうございます!!助かりました(>_<)