• ベストアンサー

高校英語の英訳教えてください

高校英語の英訳教えてください 多くの人々が元旦の朝には飾り付けの済んだ神社仏閣へ初詣に出かける よろしくお願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#163441
noname#163441
回答No.1

Many people go to the decorated temples and shrines to pray on the morning of the New Year's first day.

sususmari
質問者

お礼

ありがとうございました!

その他の回答 (1)

• sayshe
回答No.2

On New Year's Day morning, a lot of people pay their first visits of the year to shrines and temples that are decorated beforehand.

sususmari
質問者

お礼

ありがとうございました!