• 締切済み

英語訳にお願いします

英語訳になおしてください。 英語がわからなくて… お願いします こんにちは おそくなってしまいすみません。 私の冬休みはディズニーランドにいったり、お年玉をもらったりと楽しくすごせました。 でも、ほぼ毎日ある補習が辛かったです。 私の今年の目標は苦手な英語を頑張るということです。 一生懸命がんばるので よろしくお願いします。 この文をお願いします

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

Hello! I'm sorry to be late in replying to you. I was able to enjoy my winter vacation, going to Tokyo Disneyland and receiving "Otoshidama" , New Year's gift money. However, it was a bit tough for me to have to attend supplementary classes almost every day. My goal for this year is to improve my English which is my weak subject. I will do my best so please help me from time to time.

eAXJG0
質問者

お礼

ありがとうございました! 助かりました♪