• 締切済み

急ぎです

まったく英語がわからないんですが、メールをつくらなきゃいけないんです…。 日本語を英語にしてくれる方いたらお願いします。 ↓ こんにちは おそくなってしまいすみません。 私の冬休みのことについてかきたいと思います。私は12月の30日に友達と2人で東京ディズニーランドに行ってきました。たくさんのアトラクションに乗れ、お土産も沢山かえたので良かったです。 すごく楽しかったのを今でも覚えています。 ほとんど毎日補習があってつらかったですが、クラスのみんなにあえるのは嬉しかったです。 クリスマス、正月と楽しい行事がある冬休みは大好きです! もう少しで学校がはじまるけど、がんばっていこうと思います。 苦手な英語も頑張ります! 今年もよろしくお願いします。 長いですが よろしくお願いします。

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.2

Hi! I'm sorry to be late. I will write about my winter vacation. I went to Tokyo Disneyland with my friend on December 30th. We could enjoy various attractions and could buy a lot of souvenirs. We had a very wonderful time. Those joyous memories still come back to me. I had tough supplementary classes almost every day, but I was happy to be able to see my classmates. I love winter vacation because I have such happy occasions as Christmas and New Year's Day. Soon the school begins again and I am thinking of doing my best. I will try to improve my English which is my weak subject. I wish you a wonderful year!

回答No.1

Hello I am sorry to become late. I would like to write about my winter vacation. I have been to Tokyo Disneyland by two persons with my friend 30th in December. Since it could ride on many attractions and many souvenirs were also changed, it was good. Even now, he remembers that was very pleasant. Although I was hard for there to have been supplementary lessons almost every day, having dressed to everybody in class was glad. Christmas, the New Year, and the winter vacation with a pleasant event are favorite! I think that I will do my best although it comes out to a slight degree and a school starts. He does his best also in English weak! I need your help well this year also.  

eAXJG0
質問者

お礼

長いのに ありがとうございました! 助かりました