結婚を急ぐ理由と妊娠の難しさ

このQ&Aのポイント
  • 私は兄、そして両親がまだ元気なうちに孫を見せてあげたいんだ
  • 私は冷え性、生理不順、ストレスを感じやすいという妊娠しづらい体質だ
  • 35歳で結婚すると妊娠の可能性が難しくなる
回答を見る
  • ベストアンサー

※大至急※ 以下の日本文を英文に翻訳願います!

私は兄、そして両親がまだ元気なうちに孫を見せてあげたいんだ 昔結婚を前提に付き合っていた彼と、避妊なしで一年経っていた 子供を望んでいたけど妊娠はしなかった 医者にも言われたけれど、私の場合、典型的な妊娠しづらい体質のようだ 冷え性、生理不順、ストレスを感じやすい 妊娠がしにくい体質の代表的なもの そして、妊娠というのは年齢を重ねるにつれ、しにくくなるものなんだ ちなみに兄の奥さんは妊娠出来るまで2年以上もかかった あなたが言った『35歳で結婚するのがベスト』 それがどういうことかわかる? もし35歳で結婚したなら、妊娠出来る可能性は非常に難しくなるだろう 私がどうして結婚を急ぐかって、「余裕」が必要だからだよ

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

ご参考まで。 I would like to have a child before my elder brother and parents get too old. My ex-boyfriend and I spent a year without using any contraceptions, as we wanted to have a baby and get married, but I didn't get pregnant. As my doctor told me, it might take longer for me to get pregnant. I suffer from a poor circulation and have irregular periods. I am also susceptible to stress. These are common features in women who have difficulties in getting pregnant. Moreover, the older you get, the harder it become to get pregnant. In fact, it took more than two years for the wife of my elder brother to get pregnant. You said, "it is best if we get married at 35". But do you really know what it means to us? If I marry you at 35, I am most likely to have difficulties in getting pregnant. That's the reason why I would like to get married soon. I would like to have time on my side.

jodjodjodras7
質問者

お礼

ありがとうございました!

その他の回答 (1)

回答No.1

While an older brother and parents are still cheerful, I want to show a grandchild With him who went together assuming marriage, one year passed without contraception in old days Though I overlooked the child, I did not become pregnant Though was said to a doctor; constitution のようだ which is hard to become pregnant which is typical in the case of me It is easy to feel poor circulation, a menstrual irregularity, stress Representative thing of the constitution that the pregnancy is hard to make And the pregnancy is the thing which it becomes hard to have as I repeat age By the way, the wife of the older brother appeared more than two years until I could become pregnant "35 years old marrying best" that you said Do you know what kind of thing it is? The possibility that I can become pregnant will become very difficult if I marry at 35 years old This is because "room" is necessary why I hurry marriage

jodjodjodras7
質問者

お礼

ありがとうございました!