• ベストアンサー

※大至急※ 以下の日本文を英文に翻訳願います!

●翻訳機等は使用せずお願い致します● ↓ 親の気持ちっていうのは親にしかわからない 子供の気持ちっていうのは子供にしかわからない 親には親なりの考えがあって 子供には子供なりの考えがある 状況が状況なだけに、ぶつかるのは仕方ないんだ ただ私が言いたいのは、親の意見っていうのはとても重要だということ 私達はまだ家庭というものを持っていない だからこそ、親は、ただ感情だけで、ただ恋人に会いたいだけで動くというのはあまりにも無謀なやり方で子供だと思うのだろう 冷静になること、そして、私達のような状況で結婚というのは、簡単ではないということ

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

Only parents can understand how parents feel. Only children can understand how children feel. Parents have their own ideas, just as children have their own. As things stand, there is no way to avoid confrontation. What I want to say is that parents' views are very important. We do not have a family yet. That is all the more reason that our parents probably think it is too reckless and childish for us to go out and meet with each other driven by emotion only. We should calm down, and accept the fact it is not easy for us to get married under the present circumstances.

jodjodjodras7
質問者

お礼

ありがとうございましたm(__)m