• ベストアンサー

※大至急※ 以下の日本文を英文に翻訳願います!

リトアニアに日本大使館はある? そこで聞いてほしいことがあるんだ リトアニアに住む日本人と交流出来る場所はあるかどうか 私も大使館に聞いてみようと思っている 私はリトアニアに住んでいる日本人と友達になりたいと思ってる 男でも女でも誰でもいい、交流したい 日本人の友達が出来れば、そこからまた繋がっていく

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

Is there a Japanese Embassy in Lithuania? I want you to ask at the embassy about whether there are places where I can mingle with Japanese living in Lithuania? I am also thinking about asking about it at the embassy. I want to make friends with Japanese people living in Lithuania. I want to mingle with them regardless of gender. If I can make some Japanese friends there, I will be able to expand the links of friendship.

jodjodjodras7
質問者

お礼

ありがとうございました!(^_^)/

その他の回答 (1)

回答No.1

The Japanese Embassy in Lithuania? I want to hear there may be Place to interact with Japanese people whether living in Lithuania Listen to think that I am at the Embassy I think I want to make friends with Japanese people living in Lithuania Anyone can do it man or woman, want to communicate If we Japanese friends, will lead from there お役に立てたら光栄です。

jodjodjodras7
質問者

お礼

ありがとうございました!(^_^)/