• 締切済み

英訳していただけますか?

ご理解いただけて感謝します。 それでは、今回お支払いした商品代と送料合わせて$210.76を次の注文で相殺してください。 今後ともよろしくお願いします。

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

I appreciate your understanding. Then please offset the $210.76 of both the product and the postage that I paid this time when I place an order next time. Thank you in advance.

ppko9177
質問者

お礼

ありがとうございます^^ さっそく送ります!