- ベストアンサー
※ ChatGPTを利用し、要約された質問です(原文:海外通販への問い合わせの為英訳をお願いします。)
海外通販の問い合わせ:商品不備の返金手続きを依頼
このQ&Aのポイント
- 海外通販で購入した商品のうち、2つに不備があり返金手続きを依頼しました。
- 不備のある商品は、商品名*****のひも部分が切れており、商品名****のタグ部分が切れていてインク汚れもあります。
- 返金手続きに伴い、不備のあった商品分の送料$45と返品時の送料を全額返金していただくようお願いしています。
- みんなの回答 (1)
- 専門家の回答
質問者が選んだベストアンサー
There was two deficiency in the product which I ordered this time. ・Name ***** A string part is cut. ・Name **** A tag part is cut There is an ink dirt Therefore I would like a repayment procedure. In addition, deficiency, please repay all it a postage $ 45 share and the postage when I return goods from now on that deducted the product share that there was this time because the postage varies according to the purchase price by that system.
お礼
ありがとうございました。
補足
ご回答をありがとうございました。 その後通販宛に問い合わせをしましたところ下記内容の返答がありました。 こちらの翻訳も大変お手数をおかけいたしますが宜しくお願いいたします。 また、購入時の送料の返金はしていただけるのかが分かりません。 この件を相手側に強く要望するにはどうしたらよいでしょうか。 We apologize for the inconvenience. If you would like to keep the items, we would be happy to issue a 20% refund instead, for $90.49. If you would rather return them, our Returns Department will check them when they arrive. If they consider the items defective, the return shipping will be refunded. If you have any questions, please do not hesitate to contact us.